Den Haag 23. April 2012

Datum: 19.05.2012 | Vložil: E. Wiegers

Wij hebben bijzonder genoten van ons verblijf in het mooie pension Hajaja. De gastvrijheid van Eva en Paul en hun dochter is buitengewoon. We hebben Duits gesproken en de dochter des huizes spreekt vloeiend Engels. Zij leert zelfs al een beetje Hollands.

Mijn vriendin en ik hebben het moderne appartement aan de binnentuin gehad. Mijn moeder het knusse klassieke appartement met keuken, onder het woongedeelte van de eigenaren. Beide appartementen zijn gelijkvloers met de binnentuin. De appartementen zijn bijzonder goed ingericht en hebben fijne stevige bedden. Het moderne appartement heeft een badkamer en-suite met vloerverwarming en douche en is schoon en leuk verzorgd. Bij het het klassieke appartement hoort een ruime bijzondere badkamer met douche en ligbad. De kamers zijn gezellig, er is erg gelet op detail.
Het diner en het ontbijt in de eetruimte op de 1e verdieping waren overweldigend. Heerlijk vers en mooi geserveerd in een gezellige ruimte met mooi uitzicht. Bij het zalige diner hebben we natuurlijk echte pils besteld. Het ontbijt was zo uitgebreid en lekker dat we slechts van alles een beetje genomen hebben.En we kregen zelfs een traktatie mee op reis!
Op de overloop buiten is een gezellige veranda waar je kunt eten en/of barbecuen. Er is ook een gezellige buiten- open- haard. De tuin is open voor
gasten, heel mooi en bijzonder met uitzicht over het dorpje Kamenný Ujezd.

Eva en Paul, bedankt voor een zalig verblijf op onze heen- en terugreis naar Oost-Slowakije.

hartelijke groeten uit Breda en Rijswijk
Christine, Ludmila en Emiel

Přidat nový příspěvek